google-site-verification=9PPWmhhSGk2FO3jBcI70_kyEFMR-nKFnyDqs49CO5n8
top of page
  • Εικόνα συγγραφέαPosters Blog

Οι Έλληνες teenagers είναι από τους πλέον φανατικούς θεατές eSports στην Ευρώπη

2390826

Η ρωσική αγορά των eSports κερδίζει τα περισσότερα

Η Ρωσία είναι πρώτη, σύμφωνα με την έρευνα, με έσοδα της τάξης των 38 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017, ενώ τα συνολικά κέρδη από τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ευρώπη άγγιξαν τα 253 εκατομμύρια δολάρια την ίδια χρονιά. Η Ελλάδα βρίσκεται στην δεύτερη χαμηλότερη θέση ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, με έσοδα 850 χιλιάδες δολάρια, και πάνω από την τελευταία σε κατάταξη χώρα, την Ουγγαρία (570 χιλιάδες δολάρια). Εντούτοις, οι ειδικοί προβλέπουν ότι η φετινή ανάπτυξη της εν λόγω αγοράς στην χώρα μας θα φτάσει περίπου το 17-18% το 2018, ξεπερνώντας μάλιστα τις περσινές εκτιμήσεις. Είναι μεν σαφώς κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 29%, αλλά πιο ψηλά από την Ιταλία (15%), την Ιρλανδία (5%) και με αντίστοιχο ρυθμό με την Δανία (18%) και την Γαλλία (19%). Τα συνολικά έσοδα από τα ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά αθλήματα το 2018 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 325 εκατομμύρια δολάρια.Στην Ευρώπη υπάρχουν περίπου 27 εκατομμύρια άνθρωποι που ασχολούνται ενεργά με τα eSports, εκ των οποίων οι 437 χιλιάδες είναι Έλληνες. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι τα νούμερα θα διατηρήσουν σταθερή ανοδική τάση, και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση – το αντίστοιχο κοινό εκτιμάται ότι θα ανέβει κατά 17% έως το τέλος του 2019 (σε σύγκριση με το 2017).

1 στους 5 Έλληνες θεατές ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι έφηβος

Καθώς τα eSports, μαζί με τις σχετικές δραστηριότητες, είναι ευρέως συνυφασμένα με τους νεαρότερους ανθρώπους, δεν μας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το 71% του ελληνικού κοινού των ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι ηλικίας 13 με 34 ετών. Ενώ η μεγαλύτερη ηλικιακή κατηγορία είναι εκείνη των 25-34 ετών (28%), η ομάδα των εφήβων ηλικίας 13-17 ετών απαρτίζει το 19%, καταδεικνύοντας το πόσο δημοφιλή είναι τα eSports στους teenagers και την απόλυτα εξοικειωμένη με την τεχνολογία Generation Z, τη γενιά που διαμορφώνει άλλωστε τις τάσεις της βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών. Πρόκειται μάλιστα για το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη, το οποίο η χώρα μας μοιράζεται με την Γαλλία και τη Βουλγαρία (19%), καθώς και με την Νορβηγία (18%). Εκτός Γηραιάς ηπείρου, την πρώτη θέση κατέχουν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με 24%. Οι Έλληνες θεατές άνω των 45 ετών σημειώνουν πολύ χαμηλά ποσοστά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.